IES San Clemente
  • entrar
  • ?
  • Rexistro

igualdade

novas

UNAF reclama corresponsabilidad en el cuidado para acabar con la discriminación de las mujeres y lograr la igualdad real

La asociación se ha sumado al Paro Internacional de Mujeres para denunciar la desigualdad y concienciar que sin ellas el mundo se pararía . Madrid, 9 marzo 2017. Amecopress.  Desempleo, trabajo a tiempo parcial, reducciones de jornada laboral, excedencias, inferiores salarios tienen rostro femenino. Y el motivo principal es la penalización de la maternidad y Ler máis…

8M Que viva a Loita Feminista

Madrid, 09 marzo. 17. Amecopress. Multitudinaria, alegre, diversa y reivindicativa. La movilización del 8 de marzo rebasó las expectativas y demostró que el feminismo está más vivo que nunca. Militantes históricas, jóvenes adolescentes y hasta hombres concienciados llenaron las calles entonando cánticos y portando pancartas para manifestar su oposición a un sistema heteropatriarcal que oprime Ler máis…

As promotoras de este manifesto de chamamento ao Paro Internacional de Mulleres –

Linda Martín Alcoff es profesora de filosofía en el Hunter College y el CUNY Graduate Center y autora de Visible Identities: Race, Gender, and the Self. Actualmente está escribiendo un nuevo libro sobre la violencia sexual y uno más sobre la descolonización de la epistemología. Cinzia Arruzza es profesora adjunta de filosofía en la New Ler máis…

Convocatoria Paro Internacional 8 de Marzo.Si nuestras vidas no valen, ¡produzcan sin nosotras! –

Convocatoria Paro Internacional 8 de Marzo.Si nuestras vidas no valen, ¡produzcan sin nosotras! –

#NosotrasParamos: Paro internacional de mujeres para el 8 de marzo – See more at: http://www.amecopress.net/spip.php?article15521#sthash.g8jyL83n.dpuf Hai moitos motivos: as mulleres sufrimos múltiples discriminaciones, unha permanente invisibilización e violencia polo feito de ser mulleres. Por iso, para o próximo 8 de marzo, o Día da Muller, moitos países convocaron un paro internacional de mulleres. A idea Ler máis…

Cada tres días una mujer es asesinada en España en 2017

Cada tres días una mujer es asesinada en España en 2017

Su ex pareja la acuchilla en plena calle pese a tener dos órdenes de alejamiento en tres meses Un juez había dictado en noviembre una orden de alejamiento sobre su víctima a 500 metros de distancia. Esta orden la amplió a mil metros el pasado 14 de enero. No sirvieron para nada. Estas medidas fueron del Ler máis…

La brecha salarial se sitúa en España en el 23,25%, según un informe de UGT

A proposta de reformar os permisos de paternidade-maternidade, equiparandoos….é un comezo de equidade que a Empresa terá que ter en conta, xa que , parece, que alguén estáse a dar de conta que a “natalidade”, primeiro….non é un tema de “mulleres”, é un problema da sociedade….e sgundo, os varóns que asumen a responsabilidade de ter Ler máis…

Día Internacional de la Mujer y la Niña en la Ciencia 11 de febrero

  La igualdad de género ha sido siempre un tema central de las Naciones Unidas. La igualdad entre los géneros y el empoderamiento de las mujeres y las niñas contribuirán decisivamente no sólo al desarrollo económico del mundo, pero al progreso respecto de todos los objetivos y metas de la Agenda 2030 para el Desarrollo Ler máis…

O Mannequin . Reportaxe do Concello

Deixovos a reportaxe que desde “Territorio de Mulleres”….fixeron dos actos e participantes na semana “contra da violencia machista”, no que recolleron imaxes do “mannequin” do IES San Clemente e nos títulos de participación. E tamén o que puxen no Facebook, onde está a mesma.  A reportaxe quedou estupenda, como todo no que facedes, Uqui Permuy Ler máis…

De novo, de preto, o asasinato machista… en 48 horas tres mulleres asasinadas

De novo, de preto, o asasinato machista… en 48 horas tres mulleres asasinadas

O feito de que se produza preto de nos, tristemente, fainos máis sensibles, máis conscientes, dunha realidade cotiá para moitas mulleres, para moitas familias , para moitxs orfxs que quedan tras un asasinato machista. O nivel de conciencia que deberíamos ter cotianamente, ás veces, só o temos cando a realidade danos unha bofetada directa, cando Ler máis…

Mannequin Challenge ou Reto do Maniquí

Mannequin Challenge ou Reto do Maniquí

Desde o Obradoiro de Igualdade se impulsou este “proxecto” e  a xente colaborou, o profesorado, conserxería e limpeza do IES. A Verdade é que saíu moito mellor do que pensabamos, non somos actrices nin actores, nin produtores-as, pero temos a sensibilidade a fror de pel con esta e tantas situacións que motivounos a facer algo….un Ler máis…

Pág. 1 de 1312345»